Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Μετατροπή αρχείου .camrec σε .wmv

Χρησιμοποιώντας το Camtasia Studio, το τελικό αρχείο που αποθηκεύεται είναι τύπου .camrec το οποίο δεν αναγνωρίζεται σαν video απο τις ιστοσελίδες (π.χ youtube). Πρέπει να μετατραπεί σε τύπο .wmv ώστε να μπορεί να αναπαραχθεί.


Ο τρόπος μετατροπής αρχείου απο .camrec σε .wmv παρουσιάζεται στον πιο κατώ σύνδεσμο :
http://www.youtube.com/watch?v=aID_AF52IBU



Αφορμή για αυτό το πρώτο μαθησιακό γεγονός στάθηκε μια απορία που είχε κάνει ένας συμφοιτητής στο μάθημα σχετικά με ένα προβλήμα που παρουσιαζόταν κατα την αναπαραγωγή του video που είχε δημιουργήσει στο camtasia. Μέχρι εκείνη τη στιγμή εγώ δεν είχα ασχοληθεί με το συγκεκριμένο λογισμικό και όταν επέστρεψα σπίτι άρχισα να το ψάχνω. Είχα δημιουργήσει το πρώτο μου screencast και όταν πήγα να το ανεβάσω στο youtube, υπήρχε πρόβλημα με την συμβατότητα του αρχείου. Έτσι αρχισα να ψάχνω πειραματικά στο camtasia πως να κάνω save ένα video που δημιουργώ σε διάφορους τύπους δεδομένων, εχτός απο .camrec. Ομολογώ πως μου πήρε γύρω στη μία ώρα μέχρι να βρώ αυτό που έψαχνα. Είχα κάνει αρχικά μια προσπάθεια να βρώ απάντηση με την βοήθεια του google αλλά δεν τα κατάφερα. Έτσι υποχρεωτικά πήγα με την μέθοδο του πειραματίζομαι και βρίσκω. Απο τη μία μου πήρε σχετικά αρκετή ώρα για να βρώ κάτι απλό, απλό γιατι θεωρούσα δεδομένο οτι αυτή η λειτουργεία παρέχεται αλλά μέσα απο το όλο ψάξιμο ανακάλυψα κι άλλες λειτουργείες, άσχετες με αυτό που αρχικά έψαχνα,οι οποίες πολύ πιθανόν να μου χρησιμεύσουν αργότερα.

1 σχόλιο: