Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Πως να τοποθετήσετε shortcut key για executable αρχεία

Για να αποφεύγεται η τοποθέτηση shortcuts αρχείων στο desktop που χρησιμοποιούνται συχνά απο τον κάθε χρήστη υπάρχει ο τρόπος να θέσετε shortcut keys για τα αρχεία τα οποία χρησιμοποείτε ποιο συχνά ως εξή:

Πλήκρολογήστε δεξί κλικ και properties πάνω στο .exe αρχείο στο οποίο θέλετε να θέσετε shortcut key
και θα εμφανιστεί το πιο κάτω εικονείδιο. Τοποθετείστε στο πεδίο Shortcut key όπου None π.χ
Ctrl + Alt + C και πατήστε OK. Χρησιμοποιώντας τον συνδιασμό αυτών των πλήκτρων το .exe αρχείο θα τρέχει.


Ένα απο τα προβλήματα που είχα ανέκαθεν στη χρήση του υπολογιστή μου είναι πως μετά απο ένα μικρό χρονικό διαστημα χρήσης του, γεμίζω το Desktop με shortcuts προγραμμάτων που εχω κάνει εγκατάσταση. Κάποτε αυτό γίνετε απο απροσεξία κατά την εγκατάσταση των προγραμμάτων και άλλοτε για την δική μου ευκολία εκτέλεσης αυτών. Η μεγάλη ποσότητα όμως εικονιδίων στο Desktop εκτός απο αντιαισθητική, προκαλεί και χάος. Ενώ ο αρχικός σκοπός της εγκατάστασης shortcuts είναι η διευκόλυνση, εντέλη σαν αποτέλεσμα πάλι σε κάνει να ψάχνεις αυτό που θές να τρέξεις. Έτσι, μία καλή λύση είναι να θέσεις shortcut keys στα βασικότερα προγράμματα που χρησιμοποιείς συχνότερα ώστε να μήν χρειάζεται να τα έχεις στην οθόνη σου. Δεν είναι θεμιτό να θέσεις για κάθε πρόγραμμα και αντίστοιχο shortcute key. Αυτά που δεν χρησιμοποιείς, καλό είναι απλά να τα διαγράψεις απο την οθόνη. Την μέθοδο αυτή δέν έχω ψάξει για να την βρώ. Τυχαία διάβαζα tips τα οποία μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει για να κάνει την ζωή του ευκολότερη χρησιμοποιώντας τα windows. Μπορώ να πώ πως έχω υιοθετήσει αυτή τη μέθοδο και έτσι καταφέρνω να διατηρώ το Desktop μου καθαρό :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου