Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Microsoft Word : Κείμενο σε μορφή εξισώσεων

Εδώ και τουλάχιστο 5 χρόνια υπάρχουν φορές που πρέπει να εξηγήσω ή να μου εξηγήσουν κάτι που αφορά μαθηματικά. Όταν είναι βραδινές οι ώρες, συνήθως αυτό γίνετε μέσω MSN. Είναι πολύ αστείο αλλά και σπαστικό να πρέπει να γράψεις μια εξίσωση σε μορφή αθροίσματος,ολοκληρώματος κλπ. Για παράδειγμα ένα ολοκλήρωμα ή ένα άθροισμα εγώ το γράφω  ως εξής

 10                      Ν 
  Ι(χ^5)dx           Σ(χ^5)
-10                     χ=0

Όταν έχεις να γράψεις μεγάλη εξίσωση αυτό είναι πολύ βαρετό! Τυχαία σήμερα καθόμουν στο σπίτι ενός φίλου ο οποίος έπρεπε να παραδόσει ενα Word αρχείο με κείμενο της μορφής 10*x^5 και με ρώτησε εαν γνώριζα πως να το κάνω σε κανονική μορφή εξίσωσης. Εγώ φυσικά δεν ήξερα αλλά είπα να αφιερώσω 2-3 λεπτά για να βοηθήσω. Η πρώτη μου σκέψη ήταν να πάω στο menu Insert όπου και το μάτι μου πήρε στα δεξιά τα συμβολικά γράμματα π και Ω. Κάτω απο το π υπήρχε η  λέξη Equation και λέω εδώ είμαστε. Πάτησα πάνω και είδα πως υπήρχαν αρχικά κάποιες γνωστές εξισώσεις και κάτω κάτω Instert new equation . Κάπου εκεί λύσαμε και το πρόβλημα.
Πραγματικά είναι κάτι πολύ χρήσιμο όταν ασχολείσαι με κείμενο τύπου εξισώσεων. Θα ήθελα να υπήρχε τέτοια εφαρμογή και στο MSN ή σε άλλη εφαρμογή Chat αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω βρεί κάτι. Το καλό είναι πως είμαστε προγραμματιστές!

Ένα σχετικό video με ένα απλό παράδειγμα:
http://www.youtube.com/watch?v=5y8o8ewScK8

Εδώ και πολλά χρόνια, ενώ είχα αυτό το πρόβλημα ποτέ δεν μπήκα στον κόπο να ψάξω κάποια λύση, γιατί έστω και βασανιστικά έκανα τη περιγραφή που ήθελα. Για δική μου τύχη προσφέρθηκα να βοηθήσω ένα φίλο σε ένα πολύ απλό πρόβλημα. Απλό γιατί, ήμουν 100% σίγουρος πως υπάρχει σχετική εμαφρογή στο Word, αλλά πάντοτε το αγνοούσα και "αρνιόμουν" να το μάθω. Ηθικό δίδαγμα?
Βοηθάτε αλλήλους :) Κάτι έχουμε να μάθουμε όλοι μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου